بازدید کنندگان می توانند قبل از انجام خرید، چنانچه سوالی دارند بخش سوالات متداول را مطالعه نمایند. پس از مطالعه سوالات متداول و درباره بازار اینترنتی گیلار ، در صورت نیاز، از طریق برگه تماس با ما با تیم پشتیبانی گیلار تماس بگیرند.
ایجاد حساب کاربری چه مزیتی برای من دارد؟
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری من وجود دارد؟
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
میخواهم از بازار اینترنتی گیلار خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
علاوه بر سابقه یک دههای گیلار در زمینه فروش الکترونیکی، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و کسب دو ستاره، به این کسب و کار، رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کارهای اینترنتی دارای این نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارند. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت بازار اینترنتی گیلار با کلیک روی نماد، از اصالت و اعتبار آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین بازار اینترنتی گیلار اولین فروشگاه اینترتی شمال ایران است که از اتاق اصناف ایران، پروانه کسب دریافت کرده و مشمول قوانین کسب و کار جمهوری اسلامی ایران است.
بازار اینترنتی گیلار با سابقه سالها فعالیت و تحویل موفق سفارشها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان از اقصی نقاط ایران، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیرههای عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین شما میتوانید با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کرده و از خدمات منحصر به فرد بازار اینترنتی گیلار استفاده کنید.
شما میتوانید برای کسب اطلاعات جامع تر، به پستی که در وبلاگ گیلار تحت عنوان «چرا و چگونه باید به بازار اینترنتی گیلار اعتماد کنم؟» منتشر شده است مراجعه کرده و یا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.
آیا برای خرید از بازار اینترنتی گیلار، حتما باید در سایت عضو باشم؟
آیا میتوانم برای شخص دیگری از بازار اینترنتی گیلار خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله، پس از انتخاب واضافه کردن کالاهای مورد نظر به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش در قسمت انتخاب آدرس، شما میتوانید در قسمت آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. در صورتیکه بخواهید مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. در صورت نیاز میتوانید اطلاعات بیشتر را در قسمت “توضیحات سفارش” درج کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پس از ثبت سفارش و پرداخت آنلاین، بلافاصله یک کد رهیگیری برای شما ارسال میشود تا سفارش خود را پیگیری کنید. برای اطلاع از وضعیت سفارشتان، پس از ورود به حساب کاربری با کلیک روی گزینه “صورتحسابها” و یا با استفاده از قسمت پیگیری سفارشات از وضعیت سفارشتان مطلع شوید. اما در صورتی که گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنید، در سریعترین زمان ممکن اپراتورهای فروش ما با شما تماس خواهند گرفت و آخرین وضعیت سفارشتان را با شما در میان میگذارند.
توجه داشته باشید که شماره تلفن: 32 5000 33 13 98+ و شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۶۷۸۹۵۸ و شماره سامانه پیامکی: 58 06789 912 5000 98+ تنها شماره هایی هستند که بازار اینترنتی گیلار از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال میکند و یا با آنها تماس می گیرد. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان بازار اینترنتی گیلار با هر شماره دیگری، تخلف و سوء استفاده از نام بازار اینترنتی گیلار است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به [email protected] اطلاع دهید.
آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
آیا میتوانم برای شخص دیگری از بازار اینترنتی گیلار خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله، پس از انتخاب واضافه کردن کالاهای مورد نظر به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش در قسمت انتخاب آدرس، شما میتوانید در قسمت آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. در صورتیکه بخواهید مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. در صورت نیاز میتوانید اطلاعات بیشتر را در قسمت “توضیحات سفارش” درج کنید.
میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با بازار اینترنتی گیلار تماس بگیرم؟
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
از آنجایی که ثبت سفارشات به صورت اینترنتی موجب میشود تا شما بتوانید از لحظه به لحظه وضعیت خود مطلع شود ،توصیه میشود سفارشاتتان را بصورت آنلاین ثبت کنید اما اگر به هر دلیلی امکان این کار وجود ندارد میتوانید سفارش خود را تلفنی ثبت کنید. برای کسب اطلاعات و جزییات بیشتر، با ما تماس بگیرید.
آیا تعداد خرید از یک کالا در بازار اینترنتی گیلار محدودیتی دارد؟
پیش از خرید کالا، چگونه میتوانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
محل ساخت یا اسمبلی کالاها در اطلاعات محصولات موجود است. اما از آنجایی که اکثر کالاهای الکترونیکی ساخت چین هستند لازم به ذکر است که کشور سازنده، روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و چیزی که کیفیت کالا را تعیین میکند، برند معتبر است. واضح است دلیل این که بسیاری از کالاها در چین تولید میشوند، تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است.
چگونه میتوانم مبلغ سفارشم را پرداخت کنم؟
کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی مورد تایید بانک مرکزی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب، مبلغ سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهای اعلام شده در سایت وجود دارد.
در صورتی که آدرس تحویل سفارش، یکی از شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس بازار اینترنتی گیلار باشد، مشتریان میتوانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار پرداخت کنند.
امکان پرداخت در محل برای چه شهرهایی وجود دارد؟
آذربایجان شرقی (بناب- تبریز- مراغه- مرند- میانه)، آذربایجان غربی (ارومیه- بوکان- خوی- ماکو- مهاباد- میاندوآب)، اردبیل (اردبیل)، اصفهان (اصفهان- خمینی شهر- زرین شهر- شاهین شهر- شهرضا- نجف آباد- کاشان)، البرز (کرج)، ایلام (ایلام)، بوشهر(برازجان- بوشهر)، تهران (تهران- ورامین)، خراسان جنوبی (بیرجند)، خراسان رضوی (تربت حیدریه- سبزوار- قوچان- مشهد- نیشابور)، خراسان شمالی (بجنورد- شیروان)، خوزستان (آبادان- اهواز- بهبهان- دزفول- شوشتر)، زنجان (زنجان)، سمنان (دامغان- سمنان- شاهرود)، سیستان و بلوچستان (زاهدان)، فارس (آباده- جهرم- شیراز- فسا- لار- مرودشت- کازرون)، قزوین (تاکستان- قزوین)، قم (قم)، لرستان (بروجرد- خرم آباد- دورود)، مازندران (آمل- بابل- بابلسر- بهشهر- تنکابن- خرم آباد- رامسر- ساری- نکا- چالوس)، مرکزی (اراک- ساوه)، هرمزگان (بندرعباس)، همدان (اسدآباد- ملایر- نهاوند- همدان)، چهارمحال بختیاری (بروجن- شهرکرد)، کردستان (سنندج- قروه)، کرمان (جیرفت- رفسنجان- زرند- سیرجان- کرمان)، کرمانشاه (اسلام آباد غرب- کرمانشاه)، کهکیلویه و بویراحمد (گچساران- یاسوج)، گلستان (علی آباد کتول- گرگان)، گیلان (آستارا- بندرانزلی- رشت- صومعه سرا- فومن- لاهیجان- لنگرود)، یزد (میبد- یزد)
پرداخت در محل، چه شرایط و محدودیتهایی دارد؟
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. در این حالت معمولاً پولتان در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را برطرف کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حسابتان عودت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان واریز نشد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت بازار اینترنتی گیلار امن است؟
بله، پرداخت اینترنتی در این سایت امن است و پرداخت شما از طریق درگاههای امن کشور انجام میشود و کاملا از طریق بانک های مربوطه قابل پیگیری است. برای پرداختهای اینترنتی خود چه از این سایت و چه از سایتهای دیگر حتماً نکات زیر را رعایت کنید:
– زمانی که به سایت مورد نظر وارد شدید، به ابتدای آدرس آن توجه کنید. در این حالت شما باید به جای حروف “http” ، حروف “https” را مشاهده نمایید. پروتکل https امنیت تبادل اطلاعاتتان را تا حد زیادی بالا می برد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا- سمت راست صفحه مرورگرتان مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارتتان خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارتتان حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
آیا امکان بررسی کالا قبل از تحویل آن از مامور پستی وجود دارد؟
علی رغم میل باطنی بازار اینترنتی گیلار، این امکان وجود ندارد. متاسفانه مامور پستی صرفا تحویل دهنده کالا است و به طور مستقیم با ما کار نمیکند. برای رفع هرگونه شکی کلیه کالاهای این سایت تا ۶۰ روز گارانتی تعویض دارند. یعنی در صورت وجود هرگونه مغایرت و خرابی (که احتمال آن به شدت پایین است)، کالا در کوتاهترین زمان با کالای سالم تعویض میشود.
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
زمان رسیدن ارسالهای خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 2 تا 7 روز متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی، مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد. بطور معمول سفارشات در محدوده زمانی صبح تحویل داده میشود.
درباره ارسال اکسپرس، شما میتوانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید. بازار اینترنتی گیلار همه تلاش خود را میکند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با این وجود به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص مقدور نیست.
پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
آیا میتوان کالاهای سفارش داده شده را به صورت حضوری از بازار اینترنتی گیلار تحویل گرفت؟
سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز ارسال شده، رهگیری کنم؟
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در این آدرس: http://itemtracking.post.ir وارد کنید تا وضعیت مرسوله شما را ه شما نمایش دهد.
اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریدهام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه میشود؟
طی قرارداد بین بازار اینترنتی گیلارو تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش محاسبه میشود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نیست و با ارائه فاکتور فروش خود میتوانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.
میتوانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟
پس از وارد کردن کد گارانتی، با پیغام «کد معتبر نیست» مواجه میشوم.
گارانتی کالاها شامل چه مواردی میشود؟ برای دریافت خدمات گارانتی چکار باید بکنم؟
اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام مغایرت داشت یا ایراد فنی وآسیب دیدگی داشت چه اقدامی باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه خدمات پس از فروش مراجعه کنید. همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پارهای جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده درسایت است.
محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار میگیرند؟ آیا از قبل میتوان باخبر شد؟
آیا میتوانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است را با همان قیمت سفارش دهم؟
آیا میتوانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعدادی بیش از یک عدد خریداری کنم؟
آیا قیمت محصولات در بازار اینترنتی گیلار به روز است؟
آیا قیمتهای بازار اینترنتی گیلار نسبت به بازار ارزانتر است؟
سیاست قیمت گذاری در بازار اینترنتی گیلار مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها در بازار اینترنتی گیلار کاملا مناسب، رقابتی و به صرفه است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها، قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولید کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات کالاهای مشابه در بازار تعیین میشوند. قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده محاسبه شده است.
چه کسانی می توانند در بازار اینترنتی گیلار فروشنده باشند؟
چه مدارکی جهت ثبتنام در بازار اینترنتی گیلار مورد نیاز است؟
قوانین و مقررات سایت بازار اینترنتی گیلار چیست؟
با مراجعه به لینک قوانین و مقررات سایت بازار اینترنتی گیلار می توانید قواننی بازار اینترنتی گیلار را مطالعه نمایید.