پرسش‌های متداول

(این صفحه در حال بروزرسانی می‌باشد.)

حساب کاربری

  • ایجاد حساب کاربری چه مزیتی برای من دارد؟

 شما می‌توانید با ایجاد حساب کاربری در گیلار علاوه بر اینکه سوابق خریدهای خود را به صورت متمرکز مشاهده کنید، می‌توانید از طریق خبرنامه از جشنواره‌ها و اجناس جدید گیلار مطلع شوید.

  • آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری من وجود دارد؟

 بلی، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه «پروفایل من» می‌توانید اطلاعاتتان را ویرایش کنید. برای حفظ امنیت کاربری شما، امکان تغییر ایمیل وجود ندارد .

  • چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

 ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری Gmail گاهی اسپم می‌شوند، لطفاً قسمت  اسپم‌های (spam) خود را کنترل کنید

  • آیا می‌‏توانم به ۤاطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

 برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، پس از ورود به حساب کاربری خود ، روی گزینه «صورتحساب ها» کلیک کنید.

 

ثبت و پیگیری سفارش

  • میخواهم از بازار اینترنتی گیلار خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه یک دهه‌ای گیلار در زمینه فروش الکترونیکی، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و کسب یک ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین اعطا می‏‌شود و کسب و کارهای اینترنتی دارای این نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارند. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت بازار اینترنتی گیلار با کلیک روی نماد از اصالت و اعتبار آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین بازار اینترنتی گیلار اولین فروشگاه اینترتی شمال ایران است که از اتاق اصناف ایران پروانه کسب دریافت کرده و مشمول قوانین کسب و کار جمهوری اسلامی ایران است.
 بازار اینترنتی گیلار با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان از اقصی نقاط ایران، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره‌های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین شما می‌توانید با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کرده و از خدمات منحصر به فرد بازار اینترنتی گیلار استفاده کنید.
شما می‌توانید برای کسب اطلاعات جامع تر به پستی که در وبلاگ گیلار  تحت عنوان «چرا و چگونه باید به بازار اینترنتی گیلار اعتماد کنم؟» منتشر شده است مراجعه کرده و یا با تیم پشتیبانی ما تاس بگیرید.

  • آیا برای خرید از بازار اینترنتی گیلار، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر لزومی بر این کار نیست اما  با عضویت در بازار اینترنتی گیلار می‌توانید:
– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید
– در جریان فروش‌های ویژه محصولات قرار بگیرید

  • آیا می‌توانم برای شخص دیگری از بازار اینترنتی گیلار خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، پس از انتخاب واضافه کردن کالاهای مورد نظر به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش در قسمت انتخاب آدرس، شما می‌توانید در قسمت آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. در صورتیکه بخواهید مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. در صورت نیاز می‌توانید اطلاعات بیشتر را در قسمت "توضیحات سفارش" درج کنید.

  • از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش در سریعترین زمان ممکن اپراتورهای فروش ما با شما تماس خواهند گرفت و آخرین وضعیت سفارشتان را با شما در میان می‌گذارند؛ همچنین بازار اینترنتی گیلار با ارسال پیامک از شماره 58 06789 912 5000 98+‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. جدای از آن شما می‌توانید برای اطلاع از وضعیت سفارشتان، پس از ورود به حساب کاربری با کلیک روی گزینه "صورتحساب‌ها" و یا با استفاده از قسمت رهگیری سفارش از وضعیت سفارشتان مطلع شوید.

توجه داشته باشید که شماره تلفن: 32 5000 33 13 98+ و شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۶۷۸۹۵۸ و شماره سامانه پیامکی: 58 06789 912 5000 98+ تنها شماره‌ هایی است که بازار اینترنتی گیلار از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می‌کند و یا با آنها تماس می گیرد.بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان بازار اینترنتی گیلار، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام بازار اینترنتی گیلار است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@Gilar.ir  اطلاع دهید.

  • آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، فقط کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت موجود و دارای قیمت باشند. البته شما می توانید با ما تماس بگیرید تا ما در اولین فرصت، کالای موردنظرتان را برای شما فراهم کینم.

  • می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش، می‌توانید آن را از سبد خرید حذف و یا اصلاح کنید؛ پس از تایید نهایی در مرحله پرداخت، قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، باید با تیم پشتیبانی گیلار تماس بگیرید.

  • بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با بازار اینترنتی گیلار تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش بازار اینترنتی گیلار با شما تماس خواهند گرفت.

  • می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

از آنجایی که ثبت سفارشات به صورت اینترنتی موجب می‌شود تا شما بتوانید از لحظه به لحظه وضعیت خود مطلع شود ،توصیه می‌شود سفارشاتتان را بصورت آنلاین ثبت کنید اما اگر به هر دلیلی امکان این کار وجود ندارد می‌توانید برای جزییات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  • آیا تعداد خرید از یک کالا در بازار اینترنتی گیلار محدودیتی دارد؟

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا وجود ندارد، ولی با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، در برخی مواقع محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

  • پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟

محل ساخت یا اسمبلی کالاها در اطلاعات محصولات موجود است. اما از آنجایی که اکثر کالاهای الکترونیکی ساخت چین هستند لازم به ذکر است که کشور سازنده، روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند ؛واضح است که  تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند.

 

پرداخت

  •  چگونه می‏‌توانم مبلغ سفارشم را پرداخت کنم؟

کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی مورد تایید بانک مرکزی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، مبلغ سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت وجود دارد.
در صورتی که آدرس تحویل سفارش، یکی از شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس بازار اینترنتی گیلار باشد، مشتریان می‌‏توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار پرداخت کنند.

  • امکان پرداخت در محل برای چه شهرهایی وجود دارد؟

آذربایجان شرقی (بناب- تبریز- مراغه- مرند- میانه)، آذربایجان غربی (ارومیه- بوکان- خوی- ماکو- مهاباد- میاندوآب)، اردبیل (اردبیل)، اصفهان (اصفهان- خمینی شهر- زرین شهر- شاهین شهر- شهرضا- نجف آباد- کاشان)، البرز (کرج)، ایلام (ایلام)، بوشهر(برازجان- بوشهر)، تهران (تهران- ورامین)، خراسان جنوبی (بیرجند)، خراسان رضوی (تربت حیدریه- سبزوار- قوچان- مشهد- نیشابور)، خراسان شمالی (بجنورد- شیروان)، خوزستان (آبادان- اهواز- بهبهان- دزفول- شوشتر)، زنجان (زنجان)، سمنان (دامغان- سمنان- شاهرود)، سیستان و بلوچستان (زاهدان)، فارس (آباده- جهرم- شیراز- فسا- لار- مرودشت- کازرون)، قزوین (تاکستان- قزوین)، قم (قم)، لرستان (بروجرد- خرم آباد- دورود)، مازندران (آمل- بابل- بابلسر- بهشهر- تنکابن- خرم آباد- رامسر- ساری- نکا- چالوس)، مرکزی (اراک- ساوه)، هرمزگان (بندرعباس)، همدان (اسدآباد- ملایر- نهاوند- همدان)، چهارمحال بختیاری (بروجن- شهرکرد)، کردستان (سنندج- قروه)، کرمان (جیرفت- رفسنجان- زرند- سیرجان- کرمان)، کرمانشاه (اسلام آباد غرب- کرمانشاه)، کهکیلویه و بویراحمد (گچساران- یاسوج)، گلستان (علی آباد کتول- گرگان)، گیلان (آستارا- بندرانزلی- رشت- صومعه سرا- فومن- لاهیجان- لنگرود)، یزد (میبد- یزد)

  • پرداخت در محل،  چه شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟

بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد. این موضوع در صورت وقوع متعاقباً طی تماس تلفنی از سوی مرکز امور مشتریان اعلام خواهد شد.

  • ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. در این حالت معمولاً پولتان در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را برطرف کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حسابتان عودت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان واریز نشد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

  • آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

در حال حاضر این امکان فقط برای محصولات گروه فرش بصورت چکی با شرایط خاص (فقط در استان گیلان) مهیا است.برای اطلاعات بیشتر می‌توانید صفحه "جشنواره فروش اقسازی فرش" را مطالعه کنید.

  • آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

این امکان طبق توضیحات ارائه شده در فقط برای محصولات گروه فرش مهیا است و  برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در سایر دسته های کالا از پذیرش هر گونه چک بانکی معذوریم.

  • آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت بازار اینترنتی گیلار امن است؟

بلی، پرداخت اینترنتی در این سایت امن است و پرداخت شما از طریق درگاه‌های امن کشور انجام می‌شود و کاملا از طریق بانک های مربوطه قابل پیگیری است. برای پرداخت‌های اینترنتی خود چه از این سایت و چه از سایتهای دیگر حتماً نکات زیر را رعایت کنید:
–  زمانی که به سایت مورد نظر وارد شدید، به ابتدای آدرس آن توجه کنید. در این حالت شما باید به جای حروف "http" ، حروف "https" را مشاهده نمایید. پروتکل https امنیت تبادل اطلاعاتتان را تا حد زیادی بالا می برد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا- سمت راست صفحه مرورگرتان مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارتتان خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارتتان حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

 

  • آیا امکان بررسی کالا قبل از تحویل آن از مامور پستی وجود دارد؟

علی رغم میل باطنی بازار اینترنتی گیلار، این امکان وجود ندارد. متاسفانه مامور پستی صرفا تحویل دهنده کالا است و به طور مستقیم با ما کار نمی‌کند. برای رفع هرگونه شکی کلیه کالاهای این سایت تا ۶۰ روز گارانتی تعویض دارند. یعنی در صورت وجود هرگونه مغایرت و خرابی (که احتمال آن به شدت پایین است)، کالا در کوتاه‌ترین زمان با کالای سالم تعویض می‌شود.

 

ارسال سفارش‌ها

  • هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است که در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

  • چرا با این که تحویل اکسپرس بازار اینترنتی گیلار را انتخاب کرده‏‌ام، ارسال سفارش من مشمول هزینه شده است؟

در حال حاضر تحویل اکسپرس فقط شامل سفارش‌‌‌‏هایی با آدرس تحویل در شهر تهران و رشت با ارزش بیش از یکصد هزار تومان می‌‏باشد.

  • آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.بطور معمول سفارشات در محدوده زمانی صبح تحویل داده می‌شود.
درباره ارسال اکسپرس، شما می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید. بازار اینترنتی گیلارهمه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با این وجود به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص مقدور نیست.

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است، اما به طور معمول بین 48 تا 72ساعت کاری طول خواهد کشید.

  • آیا می‌توان ‌کالاهای سفارش داده شده را به صورت حضوری از بازار اینترنتی گیلار تحویل گرفت؟

از آنجا که بازار اینترنتی گیلار یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل بازار اینترنتی گیلار امکان‌پذیر نیست.

  • تحویل اکسپرس تهران و رشت در چه محدوده‌ای؟

 در تمامی مناطق این شهرها امکان‌پذیر است.

  • سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارش‌های بازار اینترنتی گیلارمی‏‌شوند.

 

  • آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز، ارسال شده رهگیری کنم؟

بلی، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در این آدرس: http://itemtracking.post.ir وارد کنید تا وضعیت مرسوله شما را ه شما نمایش دهد.

 

 خرید فرش

  • آیا بازار اینترنتی گیلار فروش فرش به طور اقساطی دارد ؟

بلی ، بازار اینترنتی گیلار با همکاری بسیاری از کارخانجات تولید کننده فرش، تولیدات آنها را به صورت اقساطی به شما مشتریان عزیزعرضه می نماید . این امکان در حال حاضر فقط برای ساکنین استان گیلان میسر است.

  • مدارک مورد نیاز برای خرید قسطی فرش از بازار اینترنتی گیلار چه می باشد ؟

برای خرید چکی در استان گیلان نیازی به ضامن و گواهی کسر از حقوق نیست و فقط باید بانک صادر کننده  چک های ارائه شده در گیلان باشد . همچنین تحویل کپی کارت ملی خریدار به همراه چک ها الزامی است.

  • میزان اعتبار و مبلغ پیش پرداخت فروش اقساطی چقدرباشد ؟

حساب جاری شما نباید دارای سوء سابقه بوده و یا پیشینه چک برگشتی رفع سوء اثر نشده داشته باشد. در صورتی که حساب مورد نظر دارای چک برگشتی باشد سفارش شما پذیرفته نمی شود

حداقل مبلغ سفارش فرش باید یک میلیون تومان باشد و برای مبالغ کمتر از یک میلیون تومان امکان خرید با چک در حال حاضر وجود ندارد. پیش پرداخت فروش اقساطی حداقل 5 درصد از خرید می باشد .

  • زمان بازپرداخت اقساط چقدر است ؟

مدت زمان بازپرداخت اقساط حداکثر یکساله و بدون کارمزد میباشد .

  • مبلغ اقساط به چه شکلی از خریداردریافت می شود ؟

حداکثر زمان بازپرداخت یکساله می باشد.
شما با توجه به شرایط خود می توانید پس از انتخاب مدت زمان مورد نظر، تعداد فقرات چکی را که تصمیم به ارائه آن دارید نیز انتخاب کنید. مثلاً اگر بازه 12 ماهه را انتخاب کرده اید می توانید نسبت به ارائه  ماهانه یک فقره چک یا هر دو ماه یک فقره چک و یا در سر رسید های سه ماه یک فقره چک با توجه به آنچه که سیستم به شما پیشنهاد می دهد، اقدام نمایید.

انتخاب تعداد اقساط ماهها و تعداد فقرات چک توافقی بوده و شما می توانید هر زمان که خواستید طی تماس با کارشناسان فروش و یا مراجعه به پنل کاربری خود در سایت آن را تغییر دهید.

  • آیا دپارتمان فرش گیلار تعویض فرشهای کهنه با نو را انجام می دهد؟

بلی . شرکت گیلار فرشهای دست دوم و کهنه مردم را با فرش نو تعویض می نماید.
فرشهای کهنه و دست دوم ابتدا توسط نماینده شرکت بازدید شده و قیمت گذاری می شوند و سپس در صورت توافق معادل قیمت توافق شده به عنوان پیش پرداخت قیمت خرید لحاظ می گردد. دقت نمایید که مجموعه گیلار فرش های کهنه را خریداری نمی کند و فقط آن ها را با فرش نو تعویض می کند.

 

گارانتی

  • اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریده‌‏ام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه می‌شود؟

طی قرارداد بین بازار اینترنتی گیلارو تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش محاسبه می‌شود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نیست و با ارائه فاکتور فروش خود می‌توانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.

  • می‏‌توانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟

در بازار اینترنتی گیلار تمامی کالاها مشمول گارانتی هستند.

  • پس از وارد کردن کد گارانتی، با پیغام «کد معتبر نیست» مواجه می‏‌شوم.

به دلیل ارسال دوره‌‏ای کد کالا برای شرکت‏‌های گارانتی کننده توسط بازار اینترنتی گیلار، گاهی بین ۷ تا ۱۰ روز برای فعال شدن کد گارانتی زمان لازم است.

  • گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ برای دریافت خدمات گارانتی چکار باید بکنم؟

به این خاطر  که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید. به طور کلی کلیه اجناس بازار اینترنتی گیلار در صورت وجود خرابی تا ۶۰ روز امکان تعویض دارند. 

 

خدمات پس از فروش

  • اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام مغایرت داشت یا ایراد فنی وآسیب دیدگی داشت چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه شرایط ضمانت و تعویض کالا مراجعه کنید. همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده درسایت است.

 

پیشنهاد شگفت انگیز

  • محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد؟

قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان بازار اینترنتی گیلار با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. 

  • آیا می‌توانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است را با همان قیمت سفارش دهم؟

طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها در زمان تعیین شده مهلت دارید سفارش خود را با قیمت شگفت‌انگیز ثبت کنید و پس از آن قیمت‌ها به حالت اول برمی‏‌گردند.

  • آیا می‌‏توانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعدادی بیش از یک عدد خریداری کنم؟

به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی برای خرید است، بازار اینترنتی گیلار محدودیتی در موردتعداد سفارش‏‌ها ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم طبق روال عادی با مشتری انجام خواهد شد.

  • اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد شگفت انگیز و با قیمتی پایین‌تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌‏شود؟

پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن، به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.

 

قیمت

  • آیا قیمت محصولات در بازار اینترنتی گیلار به روز است؟

بله، بازار اینترنتی گیلار به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

  • آیا قیمت‌‏های بازار اینترنتی گیلار نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

سیاست قیمت‏ گذاری در بازار اینترنتی گیلار مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در بازار اینترنتی گیلار کاملا مناسب، رقابتی و به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها، قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏ کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند. قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده محاسبه شده است.

 

گیلار