پرسش‌های رایج

حساب کاربری

  1. آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری من وجود دارد؟
    پاسخ: بلی، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه «پروفایل من» می‌توانید اطلاعاتتان را ویرایش کنید. به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل وجود ندارد مگر اینکه مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
  2. چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
    پاسخ: ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری جیمیل گاهی اسپم می‌شوند، لطفاً ایمیل‌های اسپم (spam) خود را چک کنید.
  3. آیا می‌‏توانم به ۤات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
    پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد سایت شوید، سپس روی گزینه «سفارشات من» کلیک کنید تا سوابق خریدتان نشان داده ‏شود. 

 

ثبت و پیگیری سفارش

  1. دوست دارم از بازار اینترنتی گیلار خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟
    پاسخ: علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت بازار اینترنتی گیلار، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت بازار اینترنتی گیلار با کلیک روی نماد از اصالت و اعتبار آن اطمینان پیدا کنید.
    ضمن آنکه بازار اینترنتی گیلار اولین فروشگاه اینترتی شمال ایران است که از اتاق اصناف ایران پروانه کسب دریافت کرده و مشمول قوانین کسب و کار جمهوری اسلامی ایران است.
    همچنین بازار اینترنتی گیلار با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره‌های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد بازار اینترنتی گیلار استفاده کنید.
    همینطور در وبلاگ گیلار مطلبی تحت عنوان «چرا و چگونه باید به بازار اینترنتی گیلار اعتماد کنم؟» منتشر شده است که در آن به طور کامل در مورد چرایی اعتماد به بازار اینترنتی گیلار توضیح داده شده است.
  2. آیا برای خرید از بازار اینترنتی گیلار، حتما باید در سایت عضو باشم؟
    پاسخ: خیر ولی با عضویت در بازار اینترنتی گیلار می‌توانید:
    – سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
    – به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
    – نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید
    – در جریان فروش‌های ویژه محصولات قرار بگیرید
  3. آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
    پاسخ: بلی، شما می‌توانید در طول هفته به صورت شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید. همکاران ما، طی ساعات اداری پاسخگوی شما هستند.
  4. آیا می‌توانم برای شخص دیگری از بازار اینترنتی گیلار خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
    پاسخ: بله، پس از انتخاب واضافه کردن کالاهای مورد نظر به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش در قسمت انتخاب آدرس، شما می‌توانید با انتخاب گزینه «افزودن آدرس جدید» آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. در صورتیکه بخواهید مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  5. آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
    پاسخ: بله، پس از انتخاب واضافه کردن کالاها به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش در قسمت «شخص حقوقی هستید؟» با کلیک روی عبارت «اطلاعات حقوقی خود را تکمیل/ ویرایش کنید.» به صفحه ویرایش اطلاعات کاربری منتقل خواهید شد و با انتخاب گزینه «تکمیل اطلاعات حقوقی برای خرید سازمانی» با ثبت مشخصات سازمان مورد نظر، می‌توانید برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده اقدام کنید.
    همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آن‌ها صادر شود، هنگام ثبت سفارش، با انتخاب گزینه «تکمیل اطلاعات حقوقی» با وارد کردن مشخصات سازمان مورد نظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
  6. از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
    پاسخ: بازار اینترنتی گیلار با ارسال پیامک از شماره 58 06789 912 5000 98+‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارشتان، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «سفارشات من» و یا با استفاده از قسمت رهگیری سفارش از وضعیت آن مطلع شوید.
    توجه داشته باشید که شماره تلفن: 32 5000 33 13 98+ و شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۶۷۸۹۵۸ و شماره سامانه پیامکی: 58 06789 912 5000 98+ تنها شماره‌ هایی است که بازار اینترنتی گیلار از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می‌کند و یا با آنها تماس می گیرد.بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان بازار اینترنتی گیلار، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام بازار اینترنتی گیلار است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@Gilar.ir  اطلاع دهید.
  7. آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
    پاسخ: خیر، فقط کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت موجود و دارای قیمت باشند. البته شما می توانید درخواست کنید تا کالایی را که موجود نداریم برای شما شخصاً تهیه کرده و یا در صورت موجود بودن به اطلاع شما برسانیم.
  8. می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
    پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش، می‌توانید آن را از سبد خرید حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی در مرحله پرداخت، قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، باید با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
  9. بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با بازار اینترنتی گیلار تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش بازار اینترنتی گیلار با شما تماس خواهند گرفت.
  10. می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
    پاسخ: بله. برای جزییات بیشتر با ما تماس بگیرید.
  11. در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل‌ گیرنده فرستاده خواهد شد؟
    پاسخ: در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، عبارت «آیا مایل هستید به همراه این سفارش، فاکتور ارسال شود؟» نمایان خواهد شد که با توجه به نیازتان گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. پیش فاکتور الکترونیکی خرید، از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌‏شود.

 

کالاهای عرضه شده در بازار اینترنتی گیلار

  1. آیا کالاهای خریداری شده از بازار اینترنتی گیلار آماده استفاده هستند یا باید روی آن‌ها برنامه‌های کاربردی را خودم نصب کنم؟
    پاسخ: کالاهایی نظیر موبایل برای فعال سازی و راه‌اندازی اولیه نیازی به نصب نرم افزار ندارند و بازار اینترنتی گیلار، هزینه‌ای اضافه‌ از این بابت دریافت نمی‌کند.
    برای نصب برنامه‌های کاربردی مورد نیازمی‌توانید از app store ها یا از پورت USB موبایل خود و به کمک رایانه این کار را انجام دهید.
    کالاهایی مانند لپ‌تاپ‏‌ که فاقد سیستم عامل هستند، باید توسط خود خریدار یا فرد متخصص انجام شود. به دلیل عدم عرضه درایوهای لپ تاپ به خاطر تنوع سیستم عامل‌ها، بایستی خریدار درایورهای مورد نیاز را از سایت تولید کننده‌ آن، دانلود و نصب کند.
  2. آیا کالاهایی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند توسط بازار اینترنتی گیلار در هنگام تحویل نصب و راه اندازی می‌شوند؟
    پاسخ: ماموران تحویل سفارش بازار اینترنتی گیلارتنها وظیفه دارند سفارش را به مشتری تحویل بدهند و نصب کالا در حیطه تخصص آن‌ها نیست. برای باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب مجاز، نصب شوند با شرکت مربوطه یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
  3. امکان ارتقا سخت افزاری، نرم‌افزاری و اعمال تغییرات سفارشی در کالاهایی که از بازار اینترنتی گیلار خریداری می‌‏کنم وجود دارد؟
  4. پاسخ: با توجه به تنوع کالاها و سرعت بخشیدن به پردازش سفارش مشتریان، در حال حاضر این خدمات در بازار اینترنتی گیلار ارائه نمی‌شود.
  5. برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟
    پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوا تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات از مقایسه پهلو به پهلو، نقد و بررسی، نقاط قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. نقد و نظرهای کاربران با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش داده می‌شود که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.
  6. کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
    پاسخ:  گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "ناموجود" تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان عرضه دقیق دوباره آنها ممکن نیست، با این حال بازار اینترنتی گیلار تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت "ناموجود" را دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت، از سرویس "به من اطلاع بده" که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.
  7. آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟
    پاسخ: کالاهایی که دارای قیمت هستند و در سایت با وضعیت «موجود» مشخص شده‌اند، در انبار بازار اینترنتی گیلار موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.
    همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به "ناموجود" تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
  8. آیا تعداد خرید از یک کالا در بازار اینترنتی گیلار محدودیتی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا وجود ندارد، ولی با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.
  9. پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
    پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند.
  10. آیا می‏‌توانم از پارت نامبر محصولات اپل ارایه شده در وب سایت مطلع شوم؟
    پاسخ: بعد از تولید به محصولات، پارت نامبر اختصاص می‌یابد. سخت افزار و خط تولید محصولات با پارت نامبرهای مختلف تفاوتی ندارد. به دلیل وجود محصولات مختلف در انبار بازار اینترنتی گیلار امکان اعلام پارت نامبر برای مشتریان محترم وجود ندارد.

 

پرداخت

  1. مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت وجود دارد.
    در صورتی که آدرس تحویل سفارش، یکی از شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس بازار اینترنتی گیلار باشد، مشتریان می‌‏توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار پرداخت کنند.
  2. امکان پرداخت در محل برای چه شهرهایی وجود دارد؟
    پاسخ: آذربایجان شرقی (بناب- تبریز- مراغه- مرند- میانه)، آذربایجان غربی (ارومیه- بوکان- خوی- ماکو- مهاباد- میاندوآب)، اردبیل (اردبیل)، اصفهان (اصفهان- خمینی شهر- زرین شهر- شاهین شهر- شهرضا- نجف آباد- کاشان)، البرز (کرج)، ایلام (ایلام)، بوشهر(برازجان- بوشهر)، تهران (تهران- ورامین)، خراسان جنوبی (بیرجند)، خراسان رضوی (تربت حیدریه- سبزوار- قوچان- مشهد- نیشابور)، خراسان شمالی (بجنورد- شیروان)، خوزستان (آبادان- اهواز- بهبهان- دزفول- شوشتر)، زنجان (زنجان)، سمنان (دامغان- سمنان- شاهرود)، سیستان و بلوچستان (زاهدان)، فارس (آباده- جهرم- شیراز- فسا- لار- مرودشت- کازرون)، قزوین (تاکستان- قزوین)، قم (قم)، لرستان (بروجرد- خرم آباد- دورود)، مازندران (آمل- بابل- بابلسر- بهشهر- تنکابن- خرم آباد- رامسر- ساری- نکا- چالوس)، مرکزی (اراک- ساوه)، هرمزگان (بندرعباس)، همدان (اسدآباد- ملایر- نهاوند- همدان)، چهارمحال بختیاری (بروجن- شهرکرد)، کردستان (سنندج- قروه)، کرمان (جیرفت- رفسنجان- زرند- سیرجان- کرمان)، کرمانشاه (اسلام آباد غرب- کرمانشاه)، کهکیلویه و بویراحمد (گچساران- یاسوج)، گلستان (علی آباد کتول- گرگان)، گیلان (آستارا- بندرانزلی- رشت- صومعه سرا- فومن- لاهیجان- لنگرود)، یزد (میبد- یزد)
  3. آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟
    پاسخ: بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد. متعاقباً طی تماس تلفنی از سوی مرکز امور مشتریان اعلام خواهد شد.
  4. ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
    پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. در این حالت معمولاً پولتان در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را برطرف کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حسابتان عودت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان واریز نشد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
  5. آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
    پاسخ: در حال حاضر فقط برای محصول فرش فروش اقساطی با چک مهیا است.
  6. آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
    پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی از پذیرش هر گونه چک بانکی معذوریم.
  7. آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت بازار اینترنتی گیلار امن است؟
    پاسخ: بلی، پرداخت اینترنتی در این سایت امن است. برای پرداخت‌های اینترنتی خود چه از این سایت و چه از سایتهای دیگر حتماً نکات زیر را رعایت کنید:
    –  زمانی که به سایت مورد نظر وارد شدید، به ابتدای آدرس آن توجه کنید. در این حالت شما باید به جای حروف "http" ، حروف "https" را مشاهده نمایید. پروتکل https امنیت تبادل اطلاعاتتان را تا حد زیادی بالا می برد.
    – قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا- سمت راست صفحه مرورگرتان مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارتتان خودداری کنید.
    – برای ورود اطلاعات کارتتان حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
  8. آیا امکان بررسی کالا قبل از تحویل آن از مامور پستی وجود دارد؟
    پاسخ: علی رغم میل باطنی بازار اینترنتی گیلار، این امکان وجود ندارد. متاسفانه مامور پستی صرفا تحویل دهنده کالا است و به طور مستقیم با ما کار نمی‌کند. برای رفع هرگونه شکی کلیه کالاهای این سایت تا ۶۰ روز گارانتی تعویض دارند. یعنی در صورت وجود هرگونه مغایرت و خرابی (که احتمال آن به شدت پایین است)، کالا در کوتاه‌ترین زمان با کالای سالم تعویض می‌شود.

 

ارسال سفارش‌ها

  1. هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
    پاسخ: هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.
  2. چرا با این که تحویل اکسپرس بازار اینترنتی گیلار را انتخاب کرده‏‌ام، ارسال سفارش من مشمول هزینه شده است؟
    پاسخ: در حال حاضر تحویل اکسپرس فقط شامل سفارش‌‌‌‏هایی با آدرس تحویل در شهر تهران و رشت با ارزش بیش از یکصد هزار تومان می‌‏باشد.
  3. آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
    پاسخ: زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.
    درباره ارسال اکسپرس، شما می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید. بازار اینترنتی گیلارهمه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با این وجود به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص مقدور نیست.
  4. پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
    پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.
  5. آیا می‌توان ‌کالاهای سفارش داده شده را به صورت حضوری از بازار اینترنتی گیلار تحویل گرفت؟
    پاسخ: از آنجا که بازار اینترنتی گیلار یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل بازار اینترنتی گیلار امکان‌پذیر نیست.
  6. تحویل اکسپرس تهران و رشت در چه محدوده‌ای امکان‌پذیر است؟
    پاسخ: در تمامی مناطق این شهرها.
  7. سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟
    پاسخ: همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارش‌های بازار اینترنتی گیلارمی‏‌شوند.
  8. آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز، ارسال شده رهگیری کنم؟
    پاسخ:  بلی، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در این آدرس http://itemtracking.post.ir وارد کنید. 

 

گارانتی

  1. اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریده‌‏ام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه می‌شود؟
    پاسخ: طی قرارداد بین بازار اینترنتی گیلارو تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش محاسبه می‌شود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نیست و با ارائه فاکتور فروش خود می‌توانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.
  2. می‏‌توانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟
    پاسخ: در بازار اینترنتی گیلار تنها کالای با گارانتی به فروش می‏‌رسد.
  3. پس از وارد کردن کد گارانتی، با پیغام «کد معتبر نیست» مواجه می‏‌شوم.
    پاسخ: به دلیل ارسال دوره‌‏ای کد کالا برای شرکت‏‌های گارانتی کننده توسط بازار اینترنتی گیلار، گاهی بین ۷ تا ۱۰ روز برای فعال شدن کد گارانتی زمان لازم است.
  4. گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ برای دریافت خدمات گارانتی چکار باید بکنم؟
    پاسخ: به خاطر این که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید. به طور کلی کلیه اجناس بازار اینترنتی گیلاردر صورت وجود خرابی تا ۶۰ روز امکان تعویض دارند. 

 

خدمات پس از فروش

  1. اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام مغایرت داشت یا ایراد فنی وآسیب دیدگی داشت چه اقدامی باید انجام دهم؟
    پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه شرایط ضمانت و تعویض کالا مراجعه کنید. همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده درسایت است.

 

پیشنهاد شگفت انگیز

  1. محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد؟
    پاسخ: قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان بازار اینترنتی گیلار با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. 
  2. آیا می‌توانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است را با همان قیمت سفارش دهم؟
    پاسخ: طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها چند ساعت فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفت‌انگیز ثبت کنید و پس از آن قیمت‌ها به حالت اول برمی‏‌گردند.
  3. آیا می‌‏توانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعدادی بیش از یک عدد خریداری کنم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، بازار اینترنتی گیلار تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.
  4. اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد شگفت انگیز و با قیمتی پایین‌تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌‏شود؟
    پاسخ: پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن، به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.

 

قیمت

  1. آیا قیمت محصولات در بازار اینترنتی گیلار به روز است؟
    پاسخ: بله، بازار اینترنتی گیلار به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.
  2. آیا قیمت‌‏های بازار اینترنتی گیلار نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟
    پاسخ: سیاست قیمت‏ گذاری در بازار اینترنتی گیلار مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در بازار اینترنتی گیلار کاملا مناسب، رقابتی و به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها، قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏ کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند. قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده محاسبه شده است.