کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی بازار اینترنتی گیلار به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت بازار اینترنتی گیلار هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری و سایر خدمات ارائه شده توسط بازار اینترنتی گیلار به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و نحوه استفاده از سرویسها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین بازار اینترنتی گیلار از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
شرایط و قوانین عمومی گیلار
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای بازار اینترنتی گیلار منطبق با شرایط و قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای بازار اینترنتی گیلار تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
بازار اینترنتی گیلار توجه شما خریدار محترم را به این نکته جلب میکند که همزمان با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، سوء استفاده و کاربرد نابجا از آنها نیز رشد چشمگیری یافته است و این پدیده جدیدی نیست. مثلاً استفادهها و سوء استفادههایی که از وسایل دور و برمان نظیر چاقو و تفنگ گرفته تا تلفن، موبایل و کامپیوتر صورت میگیرد بر کسی پوشیده نیست.
فلذا بازار اینترنتی گیلار هیچگونه مسئولیتی در قبال سوء استفاده احتمالی از برخی از دستگاههای ارائه شده در فروشگاه نداشته و عواقب هرگونه استفاده نادرست از این دستگاهها که خلاف شرایط و قوانین جاری کشور بوده و یا مستوجب مجازات باشد، مستقیماً بر عهده استفاده کننده از آن است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا استفاده از خدمات بازار اینترنتی گیلار اقدام کند.
همچنین از آنجا که بازار اینترنتی گیلار یک وبسایت خرده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات بازار اینترنتی گیلار استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به بازار اینترنتی گیلار ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که بازار اینترنتی گیلار به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و … ) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه، امکان دارد بازار اینترنتی گیلار برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه بازار اینترنتی گیلار را در پروفایل خود لغو کنند.
توجه داشته باشید که شماره تلفن: 32 5000 33 13 98+ و شماره موبایل: 58 6789 0 912 98+ و شماره سامانه پیامکی: 100055145198 98 + و 20000110220 98+ تنها شمارههایی است که بازار اینترنتی گیلار از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال میکند و یا با آنها تماس می گیرد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان بازار اینترنتی گیلار، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام بازار اینترنتی گیلار است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به [email protected] اطلاع دهید.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– بازار اینترنتی گیلار به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته امکان سفارشگذاری میدهد و کلیه این سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
– بازار اینترنتی گیلار همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با این وجود، در صورتی که موجودی محصول، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری به پایان برسد، حق کنسل کردن و یا استرداد وجه سفارش برای بازار اینترنتی گیلار محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– بازار اینترنتی گیلار مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. و نیز میتواند بدون اطلاع قبلی فروش تمامی محصولات خود یا بخشی از آن را به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا و … به پایان برساند.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت بازار اینترنتی گیلار، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده، برای بازار اینترنتی گیلار محفوظ است. بازار اینترنتی گیلار در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری عودت میدهد و مشتری با ورود به سایت بازار اینترنتی گیلار میپذیرد که از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مسأله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، مشخصات سازمان موردنظر، را برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی وارد کنند.
– همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل گیرنده ثبت میکند در فاکتور درج شده و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی، هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
– امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت، واریز به حساب و یا پرداخت آنلاین تسویه شود.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابر این به مشتریانی که تمایل و تصمیم قطعی به خرید دارند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمت کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که بازار اینترنتی گیلار هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
بازار اینترنتی گیلار همواره در تلاش است تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. بازار اینترنتی گیلار در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش بازار اینترنتی گیلار اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش بازار اینترنتی گیلار ارسال شود.
سرویس مهلت گارانتی تعویض 30 روزه بازار اینترنتی گیلار
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، بازار اینترنتی گیلار با همکاری کلیه تامین کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 30 روز پس از تحویل، دارای مهلت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل تعویض بدون قید و شرط کالا میشود.
ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود که این شامل اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده است نمیشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
برای استفاده از این سرویس، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود، دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب میشود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در بازار اینترنتی گیلار به اتمام برسد و امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین نباشد، امکان تعویض آن با کالا و یا کالاهای دیگری وجود دارد و یا در غیر این صورت عین همان مبلغ به حساب خریدار استرداد میگردد. شماره حساب و یا کارتی که مبلغ سفارشاتِ ناموجود به آن واریز می گردد باید منطبق بر مشخصات سفارش دهنده باشد و به شماره هایی که متعلق به کس دیگری باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
– اطلاعات محصولات آرایشی و بهداشتی در سایت بازار اینترنتی گیلار، صرفاً برای اطلاع رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی، اطلاعات و مشاوره لازم را از متخصص مربوطه کسب کند. بازار اینترنتی گیلار مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولید کننده کالاست.
– در صورت عدم آگاهی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و بازار اینترنتی گیلار هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، بازار اینترنتی گیلار صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری بر میگرداند.
– بازار اینترنتی گیلار نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوطه (نمایندگیها و تامین کنندگان رسمی کالا) انجام شود.
محتوا
بازار اینترنتی گیلار نهایت تلاش خود را در راستای ارائه تمامی سرویسها میکند و به منظور تولید محتوا از منابع معتبر و شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. بازار اینترنتی گیلار تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت باشد تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
سایت بازار اینترنتی گیلار هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با حذف شدن صفحات سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و بازار اینترنتی گیلار تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
محتوای تولید شده در وبلاگ و بازار اینترنتی گیلار توسط تیم فنی بازار اینترنتی گیلار تهیه و منتشر میشود فلذا کپی از محتویات این سایت حتی با ذکر منبع ممنوع بوده و کپی کنندگان شرعاً و قانوناً متخلف محسوب میشوند.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در بازار اینترنتی گیلار مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در بازار اینترنتی گیلار قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولید کننده و یا تامین کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات کالاهای مشابه در بازار قیمت گذاری میشوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، بازار اینترنتی گیلار نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، بازار اینترنتی گیلار موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود.
قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است وهزینههای بسته بندی، ارسال و بیمه حمل نسبت به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز
طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده است. روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه به صورت محدود درج میشود. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت انگیز باشد، قیمت شگفت انگیز اعمال میشود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید است، بازار اینترنتی گیلار تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگیهای لازم انجام میشود. همچنین، به کالاهایی که در این طرح خریداری میشوند، بن تخفیف تعلق نمیگیرد. هرینه ارسال سفارش برای بخش شگفت انگیز به ازای هر کالا به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته میشود و امکان تغییر ندارد.
نمایندگی
بازار اینترنتی گیلار در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی بازار اینترنتی گیلار اطلاع دهید.
در حال حاضر بازار اینترنتی گیلار در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، خدمات تحویل سفارش را انجام میدهد.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجراست و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، بازار اینترنتی گیلار هیچ گونه مسئولیتی ندارد.