اگرچه تمام تلاش مدیریت و کارکنان فروشگاه اینترنتی گیلار جلب رضایت همه جانبه مشتریان و بازدید کنندگان خود است، اما این امکان وجود دارد که سهواً و غیر عمد مشتری گله یا شکایتی از ما داشته باشد، لذا بر آن شدیم تا به طور ویژهای شکایات مشتریان را بررسی کرده و در همین راستا جلب رضایت نهایی را سرلوحه خود قرار داده ایم.
بررسی شکایات مشتریان در بازار اینترنتی گیلار
لطفاً در صورت بروز هر گونه مشکل و نارضایتی، شکایات خود را طی فرم تماس با ما مطرح نمایید تا کارشناسان ما با بررسی موضوع نسبت به رفع آن در کوتاهترین زمان ممکن اقدام نمایند. قطعاً پیشنهادات و انتقادات شما میتواند به توسعه و پیشرفت بازار اینترنتی گیلار کمک کند. پیشاپیش از صبوری و همکاری شما سپاسگزاریم.
راههای ثبت شکایت مشتریان بازار اینترنتی گیلار
تماس و یا پیام به خط ویژهی دریافت شکایات مشتریان: 58 06789 912 98+
ایمیل به پست الکترونیکی شکایات گیلار : complaint [@] gilar [dot] ir
درباره بازار اینترنتی گیلار
ما در گیلار پاسخگویی شایسته مشتریان محترم را وظیفه خود میدانیم.