بازار اینترنتی گیلار متشکل از دپارتمانهای مختلفی است. این دپارتمانها همگی در کنار هم، با قدرتی مثال زدنی و کادری مجرب در تلاشاند تا در راستای ارائه خدماتی در سطوح جهانی و در راستای شأن مشتریان گیلار گام بردارند.
یکی از اصلیترین واحدهای این مجموعه « آزمایشگاه الکترونیکی و مرکز خدمات فنی » است. دو مورد از اصلیترین مسئولیتهای بازار اینترنتی گیلار بر دوش این دپارتمان است. شاید پر بیراه نباشد که این بخش را یکی از ستونهای گیلار بدانیم.
آشنایی با آزمایشگاه الکترونیکی و مرکز خدمات فنی گیلار
از ابتدای شکلگیری بازار اینترنتی گیلار در سال ۱۳۸۵ آزمایشگاه الکترونیکی و مرکز خدمات فنی گیلار هم تاسیس شد. در آن زمان این بخش توسط دو نفر مدیریت و پشتیبانی میشد. در حالیکه امروزه این دپارتمان خود متشکل از ساختار منظمی است که به جرات میتوان آن را یک شرکت نامید!
آزمایشگاه الکترونیکی گیلار مجهز به آخرین تکنولوژیهای روز دنیا است. تجهیزاتی که در این آزمایشگاه مورد استفاده قرار میگیرند به طور مستقیم از کشورهای آلمان، فنلاند و چین وارد شدهاند. بدون شک میتوان از آنها به عنوان مدرنترین تجهیزات آزمایشگاه الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران نام برد.
پس از ورود کالاها به انبار، یکایک آنها توسط دپارتمان آزمایشگاه الکترونیکی گیلار به طور کامل مورد ارزیابی قرار میگیرند. پس از آن برچسبی به نشانه تایید بر روی آنها نصب میشود و سپس کالاها در بخش جداگانهای از انبارهای گیلار قرار میگیرند.
چنانچه کالایی بیش از ۶ ماه درون انبار بماند، مجددا توسط کارشناسان مورد بازبینی قرار میگیرد.
این روال به طور دائم تا زمان فروش کالا انجام میشود.
چنانچه بنا به هر دلیلی کالا در مسیر تحویل یا پس از آن دچار مشکلی شود، پس از عودت به انبارهای گیلار، مستقیما به مرکز خدمات فنی (که بخشی از آزمایشگاه است) تحویل داده شده و مجددا مورد بررسی و عیبیابی قرار میگیرد. اگر بنا به هر دلیلی دستگاه قابل تعمیر نباشد به واحد فروش اعلام میشود. چنانچه کالای مورد نظر دارای گارانتی تعویض باشد، کالای مشابه مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.
پرسنل شاغل در دپارتمان آزمایشگاه الکترونیکی و مرکز خدمات فنی گیلار همگی از فارغ التحصیلان دانشگاههای معتبر کشور بوده و یا سالها در حوزه آزمایش و عیبیابی قطعات الکترونیکی فعال بودهاند. همکاری مستقیم دانشگاهیان و نخبگان فنی باعث شده تا گیلار بتواند بهترین خدمات فنی را به مشتریان خود ارائه کند.
در آینده نزدیک در خصوص عملکرد سایر دپارتمانها در وبلاگ گیلار خواهیم نوشت.
در صورت هر گونه پرسش در خصوص مرکز خدمات فنی گیلار، میتوانید از طریق ارتباط با ما و یا درج نظر در انتهای همین پست پرسش خود را مطرح نمایید.
چقدر منظم و دقیق
به نظرم با توجه به این حجم از نظم و دقت عجیب نیست که هر بار سفارشاتم رو در بهینه ترین زمان و در سلامت کامل تحویل گرفتم
خیلی خیلی ممنون از اینکه این اطلاعات رو با ما به اشتراک گذاشتید
بسیار عالی.
این همه زحمت و مسئولیت، واقعا خسته نباشید.
من چند باری ازتون خرید کردم و هربار رضایت کامل داشتم
حالا متوجه شدم که با برنامه پیش رفتن رمز موفقیت شماست
امیدوارم به همین روند به پیش برید