بازار اینترنتی گیلار در راستای جلب اعتماد و رضایت مشتریان، طرح گارانتی تعویض 60 روزه و استرداد 7 روزه کالا را اجرا میکند. در صورتی که کالای خریداری شده هر نوع ایراد و مشکلی داشته باشد، مشتریان میتوانند با بازار اینترنتی گیلار تماس گرفته و کالای خود را تعویض کنند یا عودت دهند. خدمات پس از فروش در فروشگاه اینترنتی گیلار به این صورت است که:
شرایط بازگرداندن یا عودت کالا
- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال داشته باشد.
- اشکالهای فنی و ظاهری مانند جابجایی و نگهداری نادرست، کاربرد غیرمعمول و ایجاد خط و خش روی بدنه کالا که در اثر استفاده نادرست کاربر، ایجاد شده است را شامل نمیشود.
- لطفا در صورت وجود مغایرت در کالا، حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت آن به واحد خدمات پس از فروش بازار اینترنتی گیلار اطلاع دهید.
- تمامی شرایط گفته شده در صورتی مورد قبول خواهد بود که از محصول استفاده نشده باشد. لازم به ذکر است که کلیه محصولات قبل از ارسال توسط کارشناسان بازار اینترنتی گیلار تست میشوند.
در صورتی که اشکال بوجود آمده از طرف همکاران ما در بازار اینترنتی گیلار باشد هزینه عودت وجه بر عهده فروشگاه خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به برگه شرایط کلی ضمانت و تعویض کالا مراجعه کنید.
کالا را چگونه ارسال کنید؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با واحد خدمات پس از فروش بازار اینترنتی گیلار تماس بگیرید و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش بازار اینترنتی گیلار خودداری نمایید.
روند تعویض و عودت کالا
- کارشناسان خدمات پس از فروش بازار اینترنتی گیلار، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی میکنند و در صورت تایید کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
- لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط به موجود بودن کالای درخواستی در انبار از سوی تامین کنندگان گیلار است.
- فروشگاه اینترنتی گیلار بر اساس نظر کارشناسان اقدام میکند.
لینک کوتاه صفحه :