با توجه به اینکه وب سایت گیلار سعی می‌کند تا هیچ گونه مشکلی قبل و بعد از دریافت محصول توسط مشتری به وجود نیاید، اما باز با این حال گاهی ممکن است کالای خریداری شده دچار مشکلات فنی شده و نیاز به تعویض داشته باشد که در این صورت با توجه به قوانین و ضوایط گیلار یک فرصت 60 روزه برای مشتریان محترم در نظر گرفته شده است.  یکی از مواردی که اهمیت دارد؛ این است که بعد از اطلاع رسانی مشتری در رابطه با نقص فنی کالا، کارشناسان باتجربه گیلار باید آن را تایید کرده و بعد از آن بدون هیچ گونه قید و شرطی، اقدامات لازم نسبت به تعویض محصول انجام شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید بر روی درباره بازار اینترنتی گیلار کلیک کنید.

شرایط ضمانت تعویض کالا بازار اینترنتی گیلار

علاوه بر شرایط ضمانت بازگشت کالا ، شما می‌توانید از سروس 60 روزه ضمانت تعویض به بهترین شکل استفاده کنید. اما در اینجا ممکن است با این سوال مواجه شوید که آیا اگر کالا دچار آسیب های حمل و نقلی، خش و سایر موارد مثل اینها شود، بازهم مورد تعویض قرار می‌گیرد؟ خیر، آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و اگرکالا مشکل فنی داشته باشد، بهتر است در حین استفاده مراقب باشید تا آسیب فیزیکی به آن وارد نشود. همچنین برای استفاده از شرایط 60 روز ضمانت تعویض کالا ، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شده و لوازم جانبی، فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

 

امکان تعویض با کالای دیگر!

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در بازار اینترنتی گیلار به اتمام برسد و امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین نباشد، امکان تعویض آن با کالا و یا کالاهای دیگری وجود دارد و یا در غیر این صورت عین همان مبلغ به حساب خریدار استرداد می‌گردد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق تلگرام و یا شماره هایی که در برگه تماس با ما ، قرار دارند با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن از مشورت و راهنمایی آنها بهره مند شوید.