اگرچه تمام تلاش مدیریت و کارکنان فروشگاه اینترنتی گیلار جلب رضایت همه جانبه مشتریان و بازدید کنندگان خود می باشد، اما این امکان وجود دارد که سهواً و غیر عمد مشتری گله یا شکایتی از ما داشته باشد، لذا بر آن شدیم تا به طور ویژه ای شکایات مشتریان را بررسی کرده و در همین راستا جلب رضایت نهایی را سرلوحه خود قرار داده ایم. جهت اطمینان خاطر و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

درباره بازار اینترنتی گیلار

بررسی شکایات مشتریان در بازار اینترنتی گیلار

لطفاً در صورت بروز هر گونه مشکل و نارضایتی، شکایات خود را در برگه تماس با ما مطرح نمایید تا کارشناسان ما با بررسی موضوع نسبت به رفع آن در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام نمایند. قطعاً پیشنهادات و انتقادات شما می‌تواند به توسعه و پیشرفت بازار اینترنتی گیلار کمک کند. پیشاپیش از صبوری و همکاری شما سپاسگزاریم.

راههای ثبت شکایت مشتریان بازار اینترنتی گیلار

تماس و یا پیام به خط ویژه ی دریافت شکایات مشتریان: 58 06789 912 98+

ایمیل به پست الکترونیکی: complaint [@] gilar [dot] ir

استفاده از حساب کاربری تلگرام گیلار به نشانی: gilarcrmbot@