اگرچه تمام تلاش مدیریت و کارکنان فروشگاه اینترنتی گیلار جلب رضایت همه جانبه ی مشتریان و بازدید کنندگان خود می باشد اما این امکان وجود دارد که سهواً و غیر عمد مشتری گله یا شکایتی از ما داشته باشد، لذا بر آن شدیم تا به طور ویژه ای شکایات مشتریان را بررسی کرده و در همین راستا جلب رضایت نهایی را سرلوحه خود قرار داده ایم.

 

بررسی شکایات مشتریان در بازار اینترنتی گیلار

لطفاً در صورت بروز هر گونه مشکل و نارضایتی، شکایات خود را در فرم ذیل مطرح نمایید تا کارشناسان ما با بررسی موضوع نسبت به رفع آن در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام نمایند. قطعاً پیشنهادات و انتقادات شما می‌تواند به توسعه و پیشرفت بازار اینترنتی گیلار کمک کند. پیشاپیش از صبوری و همکاری شما سپاسگزاریم.

 

راههای ثبت شکایت مشتریان بازار اینترنتی گیلار:

تماس و یا پیام به خط ویژه ی دریافت شکایات مشتریان : 58 06789 912 98+

ایمیل به پست الکترونیکی: complaint at gilar.ir

پیامک به سامانه : 58 06789 912 5000 98+

استفاده از حساب کاربری تلگرام گیلار به نشانی : Gilar_IR