شرایط ضمانت و تعویض کالا

مشتریان عزیز ضمن تشکر از حسن انتخابتان، خواهشمند است پیش از خرید دستگاه، تمامی شرایط گارانتی را مطالعه فرمائید.

بازار اینترنتی گیلار در راستای جلب اعتماد و رضایت مشتریان، طرح گارانتی تعویض ۶۰ روزه کالا را اجرا می‌کند. درصورتی که کالای خریداری شده هر نوع ایراد و مشکلی داشته باشد، مشتریان می‌توانند با فروشگاه بازار اینترنتی گیلار تماس گرفته و کالای خود را تعویض کنند یا عودت دهند.

شرایط بازگرداندن یا عودت کالا

  •  اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال داشته باشد.
  • لطفا در صورت وجود مغایرت در کالا، حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت آن به واحد خدمات پس از فروش بازار اینترنتی گیلار اطلاع دهید.
  • تمامی شرایط گفته شده در صورتی مورد قبول خواهد بود که از محصول استفاده نشده باشد. لازم به ذکر است که کلیه محصولات قبل از ارسال توسط کارشناسان بازار اینترنتی گیلار تست می‌شوند.
  • کالای مورد نظر با مشخصات مندرج در کارت ضمانت‌نامه از تاریخ شروع گارانتی مشمول پشتیبانی می‌شود.
  • ضمانت نامه بدون ثبت مشخصات دستگاه فاقد اعتبار است.
  • ضمانت نامه المثنی صادر نخواهد شد، لذا در نگهداری آن دقت فرمایید.
  • ضمانت صرفا جهت دستگاه مندرج در کارت است و شامل سایر وسایل، قطعات جانبی و لوازم مصرفی نخواهد بود.
  • ارائه ضمانت‌ نامه جهت تعمیر، تعویض و خدمات پس از فروش در مدت زمان اعتبار الزامی است. در غیر اینصورت هزینه‌های ناشی از تعمیر و یا تعویض اخذ خواهد شد.
  • مسئولیت حمل و نقل کالا به مرکز خدمات پس از فروش به عهده مشتری می‌باشد.
  • جهت جلوگیری از سوختگی پورت‌ها، هنگام جابجایی آن‌ها سیستم را خاموش نمایید. سوختگی پورت‌ها یا سوئیچ مشمول گارانتی نیست.
  • پذیرش دستگاه به منزله تایید گارانتی نمی‌باشد و وضعیت قطعی گارانتی پس از بررسی در بخش فنی و بر اساس شرایط مندرج مشخص می‌شود.
  • در صورتی که اشکال بوجود آمده از طرف همکاران ما در بازار اینترنتی گیلار باشد هزینه عودت وجه بر عهده فروشگاه خواهد بود. 

موارد ابطال گارانتی :

  • تجهیزات فاقد هولوگرام و یا شماره سریال
  • دستخوردگی هولوگرام و سایر برچسپ‌های ضمانت
  • مخدوش بودن شماره سریال دستگاه
  • نصب و راه اندازی دستگاه و تعمیر آن توسط افراد غیر مجاز
  • هرگونه آسیب فیزیکی، آتش‌سوزی، نوسانات برق، تغییر در ولتاژ و آمپراژ به صورت متوالی و مقطعی که باعث افت یا تغییر در نوع کارکرد تجهیزات و متعلقات گردد
  • تغییر شکل ظاهری، شکستگی، رنگ پریدگی، چسب کاری، زنگزدگی و استفاده نادرست از دستگاه
  • استفاده از نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای غیر مجاز در هنگام نصب، راه‌اندازی نادرست، تغییر در ساختار کارکرد نرم‌افزاری چه از طریق اتصال مستقیم یا ریموت به گونه‌ای که موجب تضعیف و تخریب سخت‌افزارهای اصلی یا جانبی گردد
  • هرگونه اشکالی در دستگاه به سبب قطع و جایگزین کردن دو شاخه دستگاه و نیز عدم استفاده از محافظ اتصال برق در زمان کار با دستگاه

کالا را چگونه ارسال کنید؟

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با واحد خدمات پس از فروش بازار اینترنتی گیلار تماس بگیرید و مشکلات خود را با آن‌ها در میان بگذارید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش بازار اینترنتی گیلار خودداری نمایید.

روند تعویض و عودت کالا

  •  کارشناسان خدمات پس از فروش بازار اینترنتی گیلار، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی می‌‏کنند و در صورت تایید کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
  •  لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط به موجود بودن کالا در انبار است.
  • فروشگاه بازار اینترنتی گیلار بر اساس نظر کارشناسان اقدام می‌کند.