شکایات

بررسی شکایات مشتریان در بازار اینترنتی گیلار

اگرچه تمام تلاش مدیریت و کارکنان فروشگاه اینترنتی گیلار جلب رضایت همه جانبه ی مشتریان و بازدید کنندگان خود می باشد اما این امکان وجود دارد که سهواً و غیر عمد مشتری گله یا شکایتی از ما داشته باشد، لذا بر آن شدیم تا به طور ویژه ای به شکایات شما بررسی کرده و در همین راستا جلب رضایت نهایی شما را سرلوحه خود قرار داده ایم. لطفاً در صورت بروز هر گونه مشکل و نارضایتی، شکایات خود را در فرم ذیل مطرح نمایید تا کارشناسان ما با بررسی موضوع نسبت به رفع آن در کوتاهترین زمان ممکن اقدام نمایند. قطعاً پیشنهادات و انتقادات شما می‌تواند به توسعه و پیشرفت بازار اینترنتی گیلار کمک کند.
پیشاپیش از صبوری و همکاری شما سپاسگزاریم.

راههای ثبت شکایت مشتریان بازار اینترنتی گیلار:

با پر کردن فرم زیر و درج موارد مورد نیاز می توانید شکایت خود را اعلام نمایید.

فرم ثبت شکایات در دست ساخت می باشد.

تماس و یا پیام به خط ویژه ی دریافت شکایات مشتریان: 58 06789 912 98+

ایمیل به پست الکترونیکی: complaint@gilar.ir

پیامک به سامانه ی: 58 06789 912 5000 98+